Viltjesavond

Viltjesavond Greenberry

 

Viltjesavond bij Greenberry!

We schrijven 11 februari. ‘The agency for competitive advantage in the digital age’ Greenberry nodigde BNN uit voor een met ideeën bezaaide avond. De vraag? Verzin een concept voor een platform waarmee jongeren met BNN en elkaar over problemen kunnen sparren. Wat met pizza begon, eindigde in een avond met volle viltjes.

Na een snelle aftrap storten de deelnemers zich op de aanwezige BNN’ers en creatieven van Greenberry. Concepten worden aangescherpt, viltjes verder gevuld en er wordt vrolijk geproost op de samenwerking. Young creatives Maarten, Rebecca, Len en Ruben presenteerden hun ideeën en plein public. Na het juryoverleg – dat standaard uitloopt door de verhitte discussies – was de jury het unaniem eens. 

Rebecca, nu al Viltjesavondveteraan nam het goud mee naar huis. Dankzij een compleet strategische aanpak, een game-element en een fysieke activatie was het concept haast rond. De prijs, een stageplaats bij Greenberry, kwam niet op het juiste moment voor de razend drukke creatief. De oplossing: ze gaat bij BNN aan de slag, voor een hele dag. Samen gaan ze ‘tot het gaatje’, niet toevallig de zin op het glorieuze viltje.